niedziela, 26 czerwca 2011

How I treat myself in Penneys

Nie wiem dlaczego, ale zawsze, kiedy jestem w tym sklepie nie mogę oprzeć się pokusie, 
żeby wyjść stamtąd choćby z najmniejszą torbą. 
I podejrzewam, że akurat to nigdy się nie zmieni :)
Oto moje najnowsze zdobycze.

I do not know why but every time I'm in this store, I can not resist the temptation
to get out of there even with the smallest bag.
I suspect that it just never change:)
Here's my latest achievements.

"Srebrna" zawieszka na bransoletkę.
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie przetrwa ona zbyt długo, 
ale kształt był zbyt uroczy, żeby przejść obok.

"Silver" charm on the bracelet.
I realize that it will not survive too long,
but the shape was too cute to pass by.



Dwa sportowe zegarki z działu męskiego. 
Jest lato i idealnie nadają się do noszenia na codzień.
Poza tym, byłam mile zaskoczona, kiedy okazało się, 
że dziurki w pasku odpowiadają mojemu rozmiarowi.
A ponieważ mam bardzo wąskie nadgarstki nie zdarza się to zbyt często.
Tym bardziej w męskim zegarku.

Two sports watches from the male section.
It's summer and they are perfect to wear on a daily basis.
Besides, I was pleasantly surprised when it turned out
holes in the bar match my size.
And because I have very thin wrists this do not happen very often.
Especially in the men's watch.



Torba z zamszopodobnego materiału.
Nie jest zbyt szczególnie w moim stylu,
ale postanowiłam spróbować czegoś innego.
Myślę, że do jeansów i białego topu na ramiączkach będzie w sam raz.

Bag from suede material.
It is not too especially in my style,
but I decided to try something else.
I think with a jeans and white vest top will be really nice.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz