czwartek, 29 września 2011

Foxy Locks Extensions - review

Imogen to bardzo sympatyczna dziewczyna, która w dodatku wygląda zjawiskowo.
Prowadzi ona swój własny kanał na you tube, a także blog.
Dodatkowo posiada sklep on-line sprzedający jej własne doczepiane sztuczne włosy 
(tzw. klipsy).


Sklep tutaj
Blog tutaj

Oglądam jej filmiki już jakiś rok i po prostu uwielbiam patrzeć, 
co ona potrafi wyczarować ze swoich włosów. 
Bardzo podoba mi się jej styl. 
Dodam, że używa do tego tych samych włosów, które sprzedaje.
Muszę przyznać, że przymierzałam się bardzo długo do kupna.
Powodem było to, że nie lubię widoku dziewczyn, po których od razu można poznać, 
że noszą doczepiane włosy, nie lubię tego efektu sztuczności.
Jednak postanowiłam zaryzykować.
Zamówiłam kolor Caramel Blonde 160 g.
Okazało się, że są bardzo dobrej jakości, co zostało potwierdzone przez mojego fryzjera.
Są bardzo miękkie i jedwabiste i mam ochotę dotykać je cały czas.
Ponieważ moje włosy od jakiegoś czasu były ciemniejsze, musiałam je nieco rozjaśnić, 
żeby pasowały odcieniem do klipsów.
Faktem jest, iż nie sposób tak zafarbować swoich włosów, 
aby miały identyczny kolor z przedłużanymi. 
No chyba, że farbuje się jedne i drugie w tym samym czasie, ale i wtedy efekt może być różny.
Efekt jaki ja uzyskałam po farbowaniu okazał się bardzo zadawalający.
Bardzo mi się podoba i jest niesamowicie zbliżony do przedłużanych.
Oczywiście w świetle dnia widać różnicę. I nie za sprawą koloru.
Moje włosy są krótkie. Sztuczne bardzo długie.
Nie sposób ich "zmieszać" ze sobą tak, żeby nie było nic widać. I ja zdaję sobie z tego sprawę.
Jeśli moje włosy urosną i nawet nie będą miały tego samego odcienia 
nie będzie to stanowiło problemu, ponieważ wymieszają się ze sobą.
Póki co, jeśli planuję jakąś fryzurę np. kok czy kitkę, mogę używać do tego długich włosów,
natomiast do rozpuszczonych postanowiłam skrócić kilka klipsów.




Imogen is a very nice girl who looks absolutely stunning by the way.
She runs her own channel on you tube, and she have a blog.
Also on-line shop selling her own Clip In Hair Extensions.



Shop here
Blog here


I watch her ​​videos about a year now and I just love to watch
what she can do with her hair.
I really like her style.
I would like to add that she uses the same hair that she sells.
I must admit that I was trying to buy them for a very long time.
The reason was I don't like when everyone can see that you have a hair extensions,
I don't like the effect of artificiality.
But I decided to take a chance.
I ordered the Caramel Blonde Color 160 g.
It turned out that they are very good quality, (absolutely gorgeous in my opinion) 

confirmed by my hairdresser.
They are very soft and silky and I can't stop touch them all the time.
Because my hair was darker for some time, I had to lighten them a bit,
to fit the clips.
It's very hard to dye your hair,
to have exact the same color of your clips.
Unless you dye both of them at the same timebut even then the effect may be different.
The effect of my hair when I dyed them now is very satisfactory.
I really like it and it is extremely similar to the extensions.
Of course, in the day light you can see the difference. And
 color is not a reason.
My hair are short. Extensions are very long.
There is no way they can be "mixed" with each other so nobody can see the different
.         And I'm aware of that.
If my hair grow, and I won't have the same colour as extensions
it is not a problem, because they blend together perfectly.
For now, if I plan to have a hair bun or ponytail for exampleI use long hair,
for loose hair I decided to shorten a few clips.

Highly recommended.
Girls, those clips extensions are amazing!




PRZED
BEFORE






PO
AFTER








4 komentarze:

  1. Mogłabyś napisać parę słów jak wygląda zamawianie na tej stronie i przesyłka? nigdy nie kupowalam z zaganicy... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawianie na tej stronie jest bardzo proste. Musisz wejść w wybrany przez siebie rodzaj włosów, czyli grubość i kolor, a następnie kliknąć zamawiam i podać swoje szczegóły. Nic prostszego. Oczywiście za przesyłkę płacisz dodatkowo, ale będziesz miała wyszczególnione ceny, co jest za co. Przesyłka jest w miarę szybka. Do mnie szła kilka dni, podejrzewam, że w Twoim przypadku będzie tak samo, bez względu na to, czy mieszkasz w Polsce czy w Irlandii. No chyba, że zupełnie gdzie indziej... W razie dodatkowych pytań, chętnie służę pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za odpowiedź!
    Mam jeszcze parę pytań, czy wpłatę można gotówką czy trzeba kartą? jestem niepełnoletnia więc bylby to problem... i czy dane przychodzą na maila od razu po złożeniu zamówienia itd, podobni jak na allegro? bo czytałam na stronie coś o tym że mogą prosić o zaświadczenie o stanie konta...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego, co się orientuję, zapłata kartą jest jedyną opcją, zresztą przy zakupach internetowych rzadko kiedy można płacić gotówką. I tak, potwierdzenie dostaje się od razu na maila. Jeśli jesteś niepełnoletnia, to najlepiej będzie, jeśli poprosisz kogoś o zakup dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń