środa, 21 września 2011

GlossyBox September 2011

Po tylu miesiącach oczekiwań, w końcu to mnie dotarł.
Mój pierwszy GlossyBox.
Wiem, że powinnam poczekać i najpierw wypróbować wszystkie produkty,
a potem dopiero o tym napisać,
ale chyba jestem podekscytowana, żeby czekać...

After so many months of waiting, finally get here.
My very first GlossyBox.
I know I should wait and try first all the products,
and then to write about it,
but I am too excited to wait...
















Moje pierwsze wrażenia.
Najbardziej przypadła mi do gustu odżywka do włosów.
Duża butelka, bo aż 200 ml i ten niebiański zapach...
Miejmy nadzieję, że za tym fantastycznym zapachem idzie też w parze jakość.
Już się nie mogę doczekać, kiedy ją użyję!
Potem paletka do brwi, bo kosmetyków tego rodzaju nie posiadam zbyt wiele, 
gdyż ciężko jest mi dobrać właściwy kolor, 
no i zawsze mam wrażenie, że wyglądam jakby ktoś mi coś domalował na buzi.
Następnie sól do peelingu. Przyda się zawsze, bo jestem istną maniaczką, 
jeśli o to chodzi.
Jestem też bardzo ciekawa produktu do twarzy, 
jednak w tym samym czasie sceptycznie nastawiona, bo mam cerę mieszaną,
a w skład tego wchodzi jakiś olejek i boję się, że cała kombinacja może być dla mnie za ciężka. No ale zobaczymy.
Ostatnią pozycją jest próbka perfumy, która niestety nie podoba mi się wcale.
Za ciężki zapach, jak dla mnie, no i kojarzy mi się z czymś, czego nawet moja własna babcia by chyba nie wybrała.
A teraz wybaczcie, ale idę wziąć prysznic :)

My first impressions.
I love hair treatment the most.
It's a full size bottle (200 ml) and this gorgeous scent...
Let's hope that after such a fantastic scent comes quality.
 Can't wait already to use it!
Then eyebrows kit. Cosmetics of this type, I don't  have too much, beacuse it's hard
for me to choose the right color, and always, I feel that I look like
 somebody painted something on my face.
Then the salt scrubAlways useful, because I am a real maniacfor that matter.
I am also a very interesting of product for the face,
but at the same time skeptical, because I have a combination skin,
and one part of that cosmetic it's some oil
 and I'm afraid that the entire combination
 can be too heavy for meWell, we'll see.
The last item is a sample of perfume, which unfortunately I don't like at all.
Too heavy scent for me and reminds me of something that even my own grandmother wouldn't probably chose.
And now, excuse me, but I'm going to take a shower :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz