niedziela, 16 października 2011

The cutest make-up bag ever!

Zajrzałam na chwilę do River Island
i wyszłam z taką oto zdobyczą.
Jest to najsłodsza kosmetyczka jaką kiedykolwiek widziałam.
A ponieważ ktoś kiedyś powiedział, 
że w każdej kobiecie drzemie mała dziewczynka...
Cóż, ja chyba jestem tego najlepszym przykładem ;)
Wybieram się niedługo na dwie krótkie wycieczki,
gdzie limit bagażu jest bardzo ograniczony, 
więc przyda się w sam raz.



I looked for a moment to River Island
and came out with this such a treasure.
It is the sweetest make-up bag I've ever seen.
And as someone said once,
that in every woman's little girl...
Well, I'm probably the best example ;)
I'm going soon on two short trips,
where the baggage is very limited,
so that little bag will be very useful for me.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz