wtorek, 4 października 2011

Pirate costume

Z okazji zbliżającego się Halloween,
postanowiłam rozejrzeć się za odpowiednim kostiumem.
Jeden szczególnie przypadł mi do gustu...
Jakoś dziwnie kojarzy mi się z dzieciństwem,
kiedy miałam głowę pełną postaci z książek.
A ponieważ książki pochłaniałam wtedy na potęgę to i moja wyobraźnia
była nad wyraz rozwinięta.
Raz chciałam być piratem, raz muszkieterem,
innym razem detektywem.
Stare dobre czasy...

To celebrate the upcoming Halloween,
I decided to look for a suitable costume.
Especially one I like...
Strangely reminds me of my childhood,
when I had a head full of 
book heroes.
And because I read books very often, my imagination
was extremely developed.
Once I wanted to be a pirate, once a musketeer,
another time detective.
The good old days...


Oczywiście na poszukiwaniu jednego kostiumu się nie skończyło...
Aczkolwiek faworyt jest tylko jeden :)

Of course, search is not completed...
Although there is only one favorite :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz