poniedziałek, 21 listopada 2011

Free gift from No 7. Again :)

Postanowiłam się skusić na ten zakup z dwóch powodów. 
Po pierwsze, maskara jest już wypróbowana 
i mogę ją bez obaw kupić,
a po drugie miałam voucher na 7.5 euro z Bootsa,
więc, aż żal by go było nie wykorzystać.
Układ był taki.
Przy dowolnym zakupie, dostanę cienie do oczu gratis.
Maskara kosztowała 16, a z kuponem za wszystko zapłaciłam 8.5 euro.
Zakup odbył się dobrych kilka tygodni temu, 
ale chciałam najpierw wypróbować cienie,
zanim cokolwiek napiszę.


I decided to be tempted into the purchase of two reasons.
First, the mascara is already proven
and I can buy it without fear,
and secondly, I had a voucher for 7.5 euros from Boots,
so, I don't wanna regret that I didn't use.
The deal wast that.
With any purchase, get a free eye shadows.
Mascara cost 16, and with a coupon I paid 8.5 euros for everything.
Purchase took place good few weeks ago,
but first I wanted to try out eye shadows,
before I write anything.






O maskarze pisałam już wcześniej,
zdania nie zmieniłam, jest bardzo dobra,
szczególnie biorąc pod uwagę cenę.
Cienie natomiast bardzo przypominają mi te z Urban Decay.
Utrzymują się cały dzień, ale nie są zbyt mocno napigmentowane.
Nie jest to wada, nadają się bardzo dobrze do wykonania codziennego,
delikatnego makijażu.
Jednakże czy kupiłabym je teraz, gdybym musiała zapłacić za nie pełną cenę?
Biorąc pod uwagę, że nie wiem jaka to cena, nie kupiłabym ich.


 I wrote earlier about mascara,
I didn't changed my opinionis very good,
especially considering the price.
Eye shadows remind me of Urban Decay for some reason.
Persist throughout the daybut they are not too much pigmented.
This is not a flawvery well suited to perform everyday,
gentle make-up.
However, 
 if I'd bought them now, if I had to pay full price for it?
Given that I don't t know what is the price
I'd not bought them.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz