sobota, 17 grudnia 2011

GlossyBox December 2011

Grudniowy GlossyBox zdecydowanie mnie nie zawiódł.
Na początku spodobał mi się czerwony, świąteczny kolor pudełka, 
zupełnie inny od standardowego.
Potem jeszcze bardziej spodobała mi się zawartość. 
Poczułam się przez chwilę tak, 
jakbym rozpakowywała prezent od Mikołaja ;)


December GlossyBox definitely didn't disappoint me.
At the beginning I liked the redfestive color of box,
quite different from the standard one.
Then even more I liked content.
For a moment I felt 

like I unpack a gift from Santa ;)




















1. RITUALS Foaming Shower Gel
To zrobiło na mnie największe wrażenie, 
ponieważ bardzo lubię pianki do mycia ciała, 
a przede wszystkim jest to duża butla.
Pachnie prześlicznie i na pewno będę zadowolona z "użytkowania". 
Jedyny minus to taki, że nie jestem pewna, czy jest dostępny w Irlandii.
A z pewnością bym go kupiła.


1. RITUALS Foaming Shower Gel
Made the biggest impression on me,
because I really like the foam body wash,
and above all it is a large bottle, which is great.
It smells beautifully and I would be definitely happy with the "use".

The only minus is the one that I'm not sure if it's available in Ireland.
Because I would certainly bought it.




2. DEBORAH LIPPMANN Razzle Dazzle Mini Nail Varnish 
with Stripped to Go Sachet
Oczywiście, jako wielkiej miłośniczce manicuru,
ta pozycja bardzo się spodobała.
Po pierwsze dlatego, że już od jakiegoś czasu słyszałam o lakierach tej firmy,
a po drugie bardzo lubię nowości i taka saszetka to właśnie jedna z nich.
Już się nie mogę doczekać, kiedy ją wypróbuję.


2. DEBORAH LIPPMANN Razzle Dazzle Mini Nail Varnish
Stripped to Go with Sachet

Of courseas a big freak of manicure,
this position was very pleased.
Firstly, because for a some time I heard about this company,
and secondly, I really like the news and this sachet is just one of them.
I can't wait to try it.









3. CARGO COSMETICS Classic Lip Gloss
Z tej pozycji też jestem bardzo zadowolona,
 ponieważ o firmie słyszałam już trochę,
niestety jest dostępna dla mnie tylko on-line.
Z przyjemnością się więc przekonam, 
jakie mają produkty.
Minusem jest to, że dostałam złotawy kolor,
za którym nie przepadam w błyszczykach,
ale myślę, że może uda mi się o go jakoś wykorzystać,
mimo wszystko.


3. CARGO COSMETICS Classic Lip Gloss
From this position I am also very pleased,
  because I have heard of this company already,
unfortunately for me, is available only online.
I will try their product with pleasure.
The downside is that I got a golden color,
which I don't like in lip glosses,
but I think maybe I can take advantage of it,
after all.





4. NOUVEAU LASHES Noir Mascara
Nowa mascara zawsze się przyda.
Zdecydowany plus za opakowanie.
Oczywiście, nie zdążyłam jej jeszcze wypróbować,
ale na pewno napiszę recenzję w późniejszym czasie.


4. NOUVEAU LASHES Mascara Noir
The new mascara is always useful.

Definite plus for packaging.
Of course, I had no time to try it yet,
but for sure I will write review later.



















5. FAB Face Cleanser
Ten produkt zrobił na mnie najmniejsze wrażenie.
Zdążyłam go już przetestować wczoraj wieczorem
i nie jestem do niego zbyt przekonana.
Po pierwsze dlatego, że nie byłam w stanie zmyć do końca maskary,
a po drugie, nie ma zbyt ładnego zapachu.
A niestety jestem osobą, która lubi kosmetyki,
które ładnie pachną.


5. FAB Face Cleanser
This product has made ​​the slightest impression on me.
I managed to test it last night
and I'm not too convinced at all.
First, because I wasn't able to wash off all mascara,
and secondly, there is not a nice smell.
And unfortunately I am the person who likes cosmetics,
that smell nice.





Muszę przyznać, że grudniowe pudełko to zdecydowana poprawa
w porównaniu z listopadowym.
Miałam już zrezygnować, 
ale myślę, że zostanę z GlossyBox jeszcze przez jakiś czas.
Aczkolwiek, czytając inne opinie na ten temat,
odnoszę wrażenie, że angielskie wersje pudełek są najlepsze...
Ciekawe dlaczego.


I must admit that the December box is a definite improvement
compared to November.
I already wanted to resign,
but I think I'll stay with GlossyBox for a bit longer.
However, reading other reviews,
I get the impression that the UK versions of the boxes are the best...
I wonder why.

2 komentarze:

  1. I got a different box - I was very pleased with the shower foam but disappointed with the lip gloss.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yea... I know what you mean. But at least you can try. And I think you got better box :) My face wash cream not good at all. Did you've ever seen MyGlam box? Check this out (www.myglam.com). Amazing. Pity that it is not in Europe.

    OdpowiedzUsuń