piątek, 23 grudnia 2011

Wish List - All I want for Christmas...

Oczywiście w związku ze świętami, każdy myśli o prezentach.
Szczególnie jeden dzień przed Gwiazdką.
Ja dla odmiany postanowiłam stworzyć swoją wymarzoną listę prezentów,
taką bez ograniczeń.
Gdybym mogła dostać, cokolwiek bym chciała...


Of course, in connection with Christmas everyone thinks about gifts.
Especially one day before Christmas.
for a change decided to create my dream list,
without absolutely any restriction.
If I could get whatever I wanted...


1. iPAD

Powód jest bardzo prosty. 
Ponieważ dużo czasu spędzam poza domem,
iPad wydaje się być najlepszą opcją do korzystania z internetu.
Mój laptop jest za ciężki, telefon za mały do robienia niektórych rzeczy,
a ponieważ uwielbiam Apple...

The reason is very simple.
Since I spend a lot of time outside the house,
iPad seems to be the best option to use the Internet.
My laptop is too heavy, my phone too small to do certain things,
and because I love Apple...


2. SIGMA Make Me Crazy - makeup brushes set

W tym komplecie zakochałam się od momentu, 
kiedy go zobaczyłam po raz pierwszy.
Niestety, zawsze jest coś innego do kupienia,
więc nadal pozostaje na mojej liście do kupienia.

In this set, I fell in love from the moment
when I saw it the first time.
Unfortunately, there is always something else to buy,
therefore still remains on my list to buy.


3. TONY BURCH Reva Ballet flats

Bardzo mi się podobają te buty, 
słyszałam wiele opinii na temat tego, że są wygodne,
jednak ze względu na cenę i dostępność tylko w Stanach,
nie mogę się na nie zdecydować.

I really like these shoes,
I heard many opinions about how comfortable they are,
however, because of the price and availability only in the U.S.,
I can't decide to go for it.


4. LOUIS VUITTON Alma bag

Marzę o niej od dawna.
Bez powodu.

I dream about it for a long time.
Without any reason.


5. KITCHEN AID Stand Mixer

Wiem, że wybór tej pozycji może wydawać się dziwny,
ale bardzo, baaaardzo chciałabym go mieć, 
więc znalazł swoje miejsce na mojej liście.
Design jest po prostu piękny.
Poza tym, jest funkcjonalny.
I póki co, niestety poza moim zasięgiem finansowym.
Do tanich nie należy, 
a ze wszystkimi nakładkami kosztuje majątek.
Póki co, powzdycham sobie trochę... 

I know that the choice of this position may seem strange,
but I would like to have it very, verrrry much,
so I found a place for it on my list.
Design is simply beautiful.
Besides, it is functional.
And so far, unfortunately, beyond my reach financially.
It's not cheap,
and with all the pads costs a fortune.
Until then, I will just dream a little...



Na koniec, kilka zdjęć oddających świąteczny nastrój...

Finallysome pictures capture the festive mood...










WESOŁYCH ŚWIĄT

MERRY CHRISTMAS

xxx

2 komentarze:

  1. I like your list. I want the sigma set too. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hopefully (cross the fingers really hard) I get some of them next year...
    Buon Natale Alex :)

    OdpowiedzUsuń