wtorek, 10 stycznia 2012

Magdalena Mielcarz

Chciałabym dzisiaj przedstawić jedną z dwóch polskich kobiet,
której styl ubierania bardzo mi się podoba.
Jest to Magdalena Mielcarz, modelka,
pracująca w Stanach Zjednoczonych.
Ponadto aktorka, prowadząca programów rozrywkowych,
 matka i żona amerykańskiego prawnika.
Łącząca dwa różne światy.
Z powodzeniem.
Uwielbiam jej styl, a ponieważ jestem podobnego typu urody,
mam na myśli oczywiście, że jestem blondynką,
mogę co nieco od niej podpatrzyć i zastosować u siebie.
Jednym z powodów dla których jej styl tak bardzo przypadł mi do gustu,
jest ta... lekkość, prostota, która zawsze przebija się w jej strojach.
Nie mylić z nudą, bo są to także ubrania z pazurem.


Today I would like to introduce one of the two Polish women,
which style I really like.
It's Magdalena Mielcarzmodel,
working in the United States.
In addition, actress, leading entertainment programs,
  mother and wife of an American lawyer.
Connecting two different worlds.
Successfully.
I love her style, and because I'm a similar type of beauty,
I mean of course that I'm blonde,
 I can pry from her and used at part of my own outfits.
One of the reasons whyI like her style so much,
 is that... lightness, simplicity, which always raises in her look.
Not to be confused with boredom, because these are the clothes with the claw.












2 komentarze:

  1. Ma piękny kolor włosów...
    i styl w sumie też całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bardzo lubię jej styl choć niestety nie mogę tak wyglądać

    OdpowiedzUsuń