czwartek, 5 stycznia 2012

Nail Art Accessories II

Mała przesyłka, czekająca na mnie w domu
 i kolejna wizyta w Bootsie.
Na swoje "nieszczęście", spotkałam tam koleżankę,
 która jest całkiem nieźle obeznana w lakierach.
I wyszłam z dwoma, które już od jakiegoś czasu bardzo,
 ale to bardzo mi się podobały.
Tak, tak Dorotko, to Twoja wina :)
Niestety nie tych firm, które bym chciała, 
ale mam nadzieję, że efekt będzie ten sam.
A w przesyłce czekały na mnie narzędzia 
do wykonywania kropek w manikurze.
I teraz mam dylemat.
Czy użyć do następnego manicuru nowych lakierów,
 czy nowych narzędzi...
Hmm... 


A small parcel, waiting for me at home
  and another visit in Boots.
In my "misfortune", I met a friend there,
  which is a pretty good familiar in varnishes.
I went out with two, which I for some time very,
  very like it and want to have.
Yes, yes, Dorothy, this is your fault :)
Unfortunately not these companies that I wanted,
but I hope the effect will be the same.
And in shipment waiting for me, was the tools
to carry out the dots in manicure.
And now I have a dilemma.
Use a new varnish in my next manicure,
  or a new tools...
Hmm...

REVLON
095 Facets of Fuchsia



17
Magnetized Nail Polish - Lilac




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz