niedziela, 24 czerwca 2012

GlossyBox June 2012

Pierwsze co pomyślałam po otwarciu tej paczki-
no w końcu się postarali. 
Mina mi trochę zrzedła, jak rozpakowałam pędzelek,
bo jest bardzo złej jakości, 
ale cóż...
Ogólnie powiem tak.
Bywało dużo gorzej.
Najbardziej jestem zadowolona z pęsety i próbek z Vichy.
Bardzo lubię tą firmę i z przyjemnością przetestuję coś nowego.
Pęsetę mam jedną od kilku lat i jest najlepsza na świecie,
ale wiem, że HD Brows się w brwiach specjalizują,
więc ta na pewno musi być dobrej jakości.
Krem ochronny przed słońcem ma zbyt mały faktor,
jak dla mnie, ale nigdy nie wiadomo.
Może go użyję do twarzy?
A bronzerowi dam szansę, nie będę jędzą :)



The first thing I thought after opening the box-
 finally they tried.
But when I unpacked the brush I felt disappointed,
because it's bad quality in my opinion,
 but well...
Overall, it used to be worse.
I'm most pleased with the tweezers and samples of Vichy.
I really like this company and I'm happy to test something new.
 I have one tweezers for several years and is the best in the world,
but I know that HD Brows specialize in eyebrows,
so surely this must be good quality.
Sun cream  have too small factor,
as for me, but you never know.
Maybe I'll use it to my face?
I'll give a chance to bronzer, I don't wanna be a bad girl :)











4 komentarze:

  1. Bronzer taki jak u nas ostatnio był;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak Ci się sprawdza? Zadowolona jesteś z niego?

      Usuń
  2. peseta na pewno bedzie rewelacyjna:)
    ciekawa jestem bronzera
    a vichy kiedys uwielbialam teraz bardziej pielegnacje:_

    OdpowiedzUsuń