czwartek, 28 czerwca 2012

Makeup brushes storage, czyli nowość z Ikei

Poniższy post będzie zupełnie niekosmetyczny.
Chciałam tylko pokazać jeden z pomysłów,
jak można przechowywać swoje pędzle do makijażu. 
Wczoraj mój mąż zrobił mi niespodziankę
i zabrał nieoczekiwanie do Ikea.
Oczywiście z pustymi rękoma nie wyszłam :)
Kupiłam sobie kieliszek,
który będzie pełnił funkcję pojemnika na pędzle.
Generalnie rozglądam się za innym, ponieważ szukam pod wystrój pokoju,
o którym będzie mowa zupełnie niedługo,
ale jakoś na niego trafić nie mogę.
A sytuacja robi się nagląca,
bo moje pędzle jakoś się ostatnio rozmnożyły i nie mam ich gdzie chować.
Więc tymczasowo będzie tak.


The following post will be quite not about cosmetics.
I just wanted to show one of the ideas,
how can you keep your makeup brushes.
Yesterday my husband surprise me
and unexpectedly took me to Ikea.
Of course, I didn't go out empty-handed :)
I bought myself a wine glass,
which will act as a container for brushes.
Generally I look for another, because I want something what goes with my new room,
which I'll tell you about very shortly,
but somehow I can't find.
And the situation is getting urgent,
because my brushes somehow proliferated lately and I have no where to put them.
So it will be just temporarily.





8 komentarzy:

  1. calkiem sympatyczny pomysl:) ja rowniez szukam czegos na pedzle kiedys nieesia25 pokazywala taka obrotowa doniczke nigdzie nie moge znalezc:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem która, pamiętam. Spróbuj on-line. Widziałam kilka razy bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysl!!
    tez bardzo lubie Ikea

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, widziałam gdzieś jeszcze wsypane do środka kieliszka drobne kamyczki a między nie były powkładane pędzle
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja z kamyczkami też mi się bardzo podoba, ale chyba nie miałaby racji bytu w przypadku kieliszka, bo zmniejszyłoby się miejsce dla pędzli. Ale w przypadku większego pojemnika, jak najbardziej :)

      Usuń
  5. witam o tez fajnie. ja moje kosmetyki trzymam w takim stojaku na dokumenty. na moim blogu jak masz chec sprawdz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Dopiero niedawno trafiłam na twojego bloga a już wiem, że zostanę u ciebie dłużej :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń