sobota, 18 sierpnia 2012

Urban Decay, czyli jak kończy się wchodzenie do sklepu

Weszłam tylko na chwilę do Debenhamsa, żeby sprawdzić i wymacać,
jak wygląda najnowsza paletka Urban Decay Smoked.
I nie planując zakupów w ogóle,
wyszłam z torbą.
Tylko co ja poradzę na to, że ze mnie taka straszna gadżeciara?
I mam olbrzymią słabość do paletek?
Bo przecież na pewno ich nie potrzebuję...
Ale temu malutkiemu cudowi,
nie mogłam się oprzeć.
Na szczęście zakup nie zrujnował mojego portfela,
bo zapłaciłam jedyne 17 euro,
a w komplecie jest jeszcze pełnowymiarowy cień 
i pędzelek w wersji mini,
a paletka posiada lusterko w górnej części.
Jedyny minus, jaki znajduję na dzień dzisiejszy,
to fakt, że każdy pojedyńczy wkład także kosztuje 17 euro.


I went just for a moment to Debenhams to see and feel,
latest Urban Decay Smoked palette.
I didn't plan shopping in general,
but I left shop with a bag.
But what can I do when I'm so terrible gadget person?
With a huge weakness for eyeshadow palettes?
Because it's not like I need them, that's for sure ...
But this little miracle
I couldn't resist.
Fortunately, the purchase did not ruin my wallet,
because I paid only 17 euros,
and I have included a full-size eyeshadow,
 a mini brush,
and palette have full-size mirror.
The only negative I find for now,
is the fact that every single eyeshadow costs 17 euros also.









15 komentarzy:

  1. ale cien ladny i paletka tez fajowa.Pokazuj kolejne kolory jakie dokupisz do tej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dokupię, to mój portfel na pewno nie będzie zadowolony ;) Ale pokażę na pewno.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niezła z niej ślicznota ;) A w ich pędzelkach to się po prostu zakochałam! Drogie, jak diabli, ale myślę, że chociaż na dwa się skuszę...

      Usuń
  3. Tez mam Debenhamsa, nawet 2. Ale omijam je szerokim lukiem :)
    Poniewaz wiem ze duzo pieniazkow bym tam zostawila, a pozniej zalowala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły też nie jestem częstym gościem, ale od czasu do czasu mi się zdarza ;)

      Usuń
    2. Jak już czegoś "potrzebuję" ;)

      Usuń
  4. wizyta w sklepie skończyła się pięknie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka fajna, ale faktycznie trochę kasy idzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka za darmo byla dołączana? co za deal pisz mi tu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, że to żaden deal :) Kupujesz paletkę, a w niej jest już pędzelek i jeden cień. Taki raczej na bazę, chociaż jeśli masz ochotę użyć go do makijażu to nie ma przeciwwskazań. Kuszą ludzi, bo pamiętaj, że potem za każdy jeden płacisz kolejne 17 euro, już bez pędzelka i bez paletki. Ale i tak uważam, że to dobra cena za taki zestaw.

      Usuń
    2. Fakt ale na razie cieni mam dość może kupię coś w Pl jak będę ;)

      Usuń
  7. kolor cienia śliczny, i jeszcze pędzelek świetny deal:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten wklad ma przesliczny odcien :)

    OdpowiedzUsuń