środa, 19 września 2012

So Sweet Blog Award

Zostałam dzisiaj wyróżniona w poście,
 który krąży po blogosferze dosyć intensywnie.
Muszę przyznać, że baaaardzo słodki pomysł :) 
Dziękuję Sauria80 za to, 
że sprawiła mi taką przyjemność.
Kolejność zupełnie przypadkowa.
Lista składa się z blogów, 
które z różnych powodów są bliskie mojemu sercu...

I was honored today in the post,
  which going around the blogosphere quite extensively.
I must admit that's soooo cute idea :)
Sauria80 Thank you for this,
you made ​​me such a pleasure.
The order is completely random.
The list consists blogs,
which are from various reasons close to my heart...





Dzięki niej dowiaduję się o różnych kosmetycznych nowinkach,
no i co mi się podoba, mieszka w tym samym kraju, 
dzięki czemu jestem na bieżąco.

Blog pewnie wszystkim już znany,
ale ja go bardzo lubię za możliwość zajrzenia do innej kultury niż nasza.
Poza tym, dziewczyna ma charakterek,
co uprzyjemnia mi czytanie jej postów. I komentarzy.

Zawsze pełen dobrych recenzji i mimo, iż nie znam,
bądź nie próbowałam większości kosmetyków,
dzięki niej, wiem co wpisać na listę zakupów, 
jak lecę do Polski.

Uwielbiam tą dziewczynę! Uwielbiam czytać jej posty.
Mistrzyni ciętej riposty ;)
Tylko ona jest w stanie namówić mnie do kupienia prawie wszystkiego
(sama nie wiem czemu).
Każda jej recenzja czegoś mnie uczy.
Specyficzne spojrzenie na świat.
Bardzo bym chciała poznać ją osobiście.

Krótko, zwięźle i na temat.
Zawsze.
Za to ją lubię.
Włosomaniaczka. Kopalnia wiedzy o włosach.
U niej zawsze znajdę coś nowego, chciałoby się rzec innowacyjnego.
Zawsze z ciekawością otwieram jej bloga.

Ten blog już wyróżniałam tutaj
ale nie chciałabym, żeby go zabrakło na mojej liście słodziaków.
Zdania nie zmieniłam.
W dalszym ciągu czytam go z zamiłowaniem.

Tego bloga chyba też nie trzeba przedstawiać,
ale ja lubię ją za nieustanny kontakt z czytelniczkami,
dzięki czemu nikt nie czuje się zapomniany czy zignorowany,
za niesamowitą wiedzę jaką posiada na temat włosów
i za to, że jest taką sympatyczną osóbką.

Lubię ją przede wszystkim za ciepło jakim emanuje...
Nie zapominając oczywiście o stylizacjach jakie prezentuje.
Ale właśnie to ciepło sprawia, że zawsze do niej wracam.

Uwielbiam jej styl!
Nie wiem dlaczego, ale ta dziewczyna strasznie mnie do siebie przyciąga,
z prawdziwą przyjemnością czytam jej posty.
To kolejna osoba z blogosfery,
którą z miłą chęcią bym poznała.

Nowy blog na mojej liście,
ale wiem, że już zajął tam swoją stałą pozycję.
Lubię Cammie za kontakt z czytelniczkami,
za tematykę bliską mojemu sercu
i w ogóle za wszystko.

Hmm...
Jakby ją tu opisać...
Snobistyczna jest. Fajna też.
Mój przewodnik po ekskluzywnych kosmetykach.
Jej blog jest naprawdę waryt uwagi.
Poza tym to zdecydowanie dziewczyna z jajami.
I chyba za to lubię ją najbardziej.

Jest ze mną prawie od samego początku...
Lubię jej styl, a dzięki stylizacjom wiem,
który sklep w danym momencie jest wart uwagi.
Mieszka w tym samym mieście, co sprawia, że jest mi bliska.
Jak nic, trzeba się w końcu na jakąś kawę umówić.

Kolejna osóbka, dzięki której wiem,
co dopisać do mojej listy zakupów na Polskę.
Albo co omijać z daleka.
Lubie ja za charakter i za poczucie humoru.
Stała pozycja na mojej liście blogów.
Koniecznie zajrzyjcie.

Paznokcie, paznokcie, paznokcie!
Dzielimy tą samą pasję i to jeden z głównych powodów
dla których tak bardzo lubię jej bloga.
I nie jedyny oczywiście.
Syllunia sprawia wrażenie przesympatycznej osoby
i mam nadzieję, że uda mi się ją kiedyś poznać osobiście.



Długa się ta lista zrobiła...
Ale nie chciałam, żeby kogokolwiek zabrakło.
Z czystym sumieniem polecam każdy jeden blog.
Moje wyróżnienie nie zobowiązuje nikogo do napisania
takiej samej notatki.
Tylko jeśli ktoś będzie miał ochotę, może to zrobić.

This is a long list...
But I didn't want to miss anyone.
With a good conscience I recommend any blog in here.
My award doesn't oblige anyone to write
the same note.
Only if someone wanted to, can do it.

17 komentarzy:

  1. chętnie zajrzę na blogi polecane przez Ciebie;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. cała przyjemność po mojej stronie :) daj znać jak będziesz czegoś potrzebować, polski smalec, kaszanka czy takie tam hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, wrzucimy parę pierogów w kopertę i poślemy hen daleko :))))

      Usuń
  3. Dziękuję, miło znaleźć się wśród wyróżnionych :***

    Nie wiedziałam nawet, że blogujesz, zostaję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)

      I blog wyróżniony, bo zasłużony ;)

      Usuń
  4. Dziękuję :) A ja uwielbiam śledzić wszelkie nowinki kosmetyczne na Twoim blogu :) PS. Kawka koniecznie :) W której części Dublina mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lucan. Ale z przemieszczaniem nie mam problemów. Wystarczy tylko gdzie i kiedy :)

      Usuń
    2. Ja mieszkam w D13, na północy, niedaleko Howth. Może umówimy się na kawkę w którąś sobotę? W tygodniu jestem uziemiona, bo zajmuję się córcią, ale w weekendy jak najbardziej :)

      Usuń
    3. Pewnie, nie ma sprawy :) A gdzie byś chciała? A w ogóle to mobilna jesteś, czy nie bardzo?

      Usuń
    4. Przepraszam, że odp. dopiero teraz, ale ostatnio miałam sporo spraw na głowie :/ M.in. zdałam prawko, więc jestem już praktycznie mobilna ;) No może jeszcze tylko kilka godzin muszę wykupić, żeby wprawić się w jeździe po mieście. Podaj mi swojego maila proszę, a odezwę się na priv :)

      Usuń
  5. oooo... dziekuje :* ... bardzo sie ciesze :D


    ps. w przyszlym roku odwiedze Irlandie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam :) Może w końcu uda mi się poznać moją ulubienicę ;)

      Usuń
  6. uwielbiam mesmerize :):)

    OdpowiedzUsuń