wtorek, 5 lutego 2013

Button sticker for iPhone, czyli kolejna dawka biżuterii na telefon

Wczoraj pokazywałam wam zatyczki przeciw kurzowi,
a dzisiaj będą naklejki na główny przycisk do iPhona.
Chociaż myślę, że przy innych smartphonach
także mogą być użyte.
Jest to kolejny gadżet,
który oczywiście nie jest nam niezbędny,
ale wydaje mi się, że dzięki niemu
nasz telefon zyska na charakterze,
no i nie zapominajmy o tym,
że jest bardziej dyskretny niż wczorajsza biżuteria.


Yesterday I showed you earphone plugs,
and today it will be a sticker on the main button for iPhone.
Although I think the other smartphones
may also be used.
This is another gadget
which, of course, we don't need,
but it seems to me that thanks to it
our phone will become the character,
and don't forget about it,
it's more discreet than yesterday's jewelry.









9 komentarzy:

  1. zdecydowanie nic dla mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. zatyczki bardziej mi się podobały, tu nic nie wpadło mi w oko...

    OdpowiedzUsuń
  3. No i tu mnie dziewczyny zaskoczyłyście, bo myślałam, że to wam się bardziej spodoba niż wczorajsze zatyczki... Ale, jak widać, nie ma co z góry zakładać niektórych rzeczy ;) Szczególnie jeśli chodzi o gust :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podobają te sówki, fajny pomysł na urozmaicenie!
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  5. najpierw musze mieć iphona a pozniej chce sowe lub kota jak znajde :)

    OdpowiedzUsuń